Menu

Wij streven er naar om zo snel mogelijk te verzenden, wij hebben dan ook een steeds groter assortiment op voorraad, maar ook een groot gedeelte bewust niet! Diversen producten worden uiteraard direct verzonden.

Wij hebben strakke afspraken met al onze leveranciers zodat wij alles binnen maximaal 9 dagen kunnen uitleveren, LET OP vrijwel altijd al veel sneller afhankelijk van uw bestelmoment!

In de praktijk is het vaak zo, als u voor donderdag 16.00 besteld heeft u het dezelfde week in 95% van de gevallen in huis heeft.
M.u.v. niet leverbare producten vanuit onze groothandels, buitenland en als u het via een Kiala punt laat verzenden. Wij geven altijd  aan wanneer u het pakket kunt verwachten na uw bestelling, uw bestelling is ook te volgen via Track & Trace.

Veel producten komen van kleinere bedrijfjes af of bijvoorbeeld helemaal uit Zuid Africa met kleinere hoeveelheden, enkele producten zijn dan ook af en toe lastig of niet leverbaar vanuit de producent of groothandel. Wij weten dit helaas vaak niet van te voren en op onze leverdagen hebben wij wel eens plotseling een product wat niet leverbaar is.
Wij nemen ALTIJD contact met u op voor een alternatief of schuiven in overleg de bestelling door. In de praktijk valt het allemaal mee, maar wij houden van duidelijkheid.

Wij zijn van mening dat onze klanten liever een aantal dagen op hun product wachten maar dan ook altijd een lange THT datum geleverd krijgen. U kunt ons uiteraard altijd mailen of iets voorradig is.

Wij willen dus NIET een van de velen bedrijven zijn die producten verkopen, met een te korte datum naar onze mening, waarbij de producten simpelweg te lang in de magazijnen of in de winkels hebben gestaan.

Omdat wij ruim 1200 producten aanbieden zult u begrijpen dat wij deze onmogelijk allemaal op voorraad kunnen houden.
 


Verpakkingen:

Het kan zijn dat u een hergebruikt doosje ontvangt waar uw producten in verpakt zijn.
Dit om het milieu te sparen en uiteraard om kosten te besparen zodat we de handlings en verzendkosten laag kunnen houden. De Ideal, creditcard kosten betalen wij ook volledig voor u. 

Mocht u een pakketje als cadeautje willen bestellen, kunt u dit aangeven bij het afronden van de bestelling bij opmerkingen. Dan zullen wij het in een nieuw doosje verpakken zodat het er leuker uit ziet om weg te geven. 


Schade bij levering:

Wij doen er alles aan om breuk te voorkomen.  Maar we zijn wel afhankelijk van de voorzichtigheid van de vervoerder van magazijn tot bezorgen. Gelukkig gaat het echt zelden fout in de praktijk.

Het is soms lastig om de vaak breukbare en vaak verschillende maten producten goed te verpakken. Mocht er iets niet goed zijn aangekomen, neem dan zo snel mogelijk contact op per mail en voeg een foto van de beschadigde producten bij vooorkeur als ze nog in de doos zitten toe. Graag ook een foto toevoegen van het kapotte product zelf.

© 2014 - 2017 De SmaakBeleving, keuze uit meer dan 1200 producten! | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel