Wij streven er naar om zo snel mogelijk te verzenden, wij hebben dan ook een steeds groter assortiment op voorraad, maar ook een groot gedeelte bewust niet!  Veel producten worden uiteraard dagelijks direct verzonden.

Voorraad producten gaan direct op de post als uw gehele bestelling compleet is.

Wij hebben strakke afspraken met al onze leveranciers zodat wij alles in het meest ongustige moment binnen maximaal 9 dagen kunnen uitleveren. (incidenten of niet leverbaar vanuit de leverancier natuurlijk uitgezonderd)
Let op! Vrijwel altijd is dit veel sneller afhankelijk van uw bestelmoment!

In de praktijk is het vaak zo, als u voor donderdag 14.00 besteld , ontvangt u het dezelfde week in 98% van de gevallen. (richting de feestdagen, black Friday, etc. is het extra druk bij PostNL, bestel tijdig!)
Wij geven altijd  aan wanneer u het pakket kunt verwachten na uw bestelling, uw bestelling is ook te volgen via Track & Trace. Besteld u voor dinsdag 14.00 dan gaat het pakket uiterlijk donderdag op de post als er geen leveringsproblemen zijn.

Veel producten komen van kleinere bedrijfjes af of bijvoorbeeld helemaal uit Zuid Africa met kleinere hoeveelheden, enkele producten zijn dan ook af en toe lastig of niet leverbaar vanuit de producent of groothandel.
Wij weten dit helaas niet altijd van te voren en op onze leverdagen hebben wij wel eens plotseling een product wat niet leverbaar is.
Wij nemen dan contact met u op voor een alternatief of schuiven in overleg de bestelling door.

Wij zijn van mening dat onze klanten liever een aantal dagen op hun product wachten maar dan ook een goede THT datum geleverd krijgen. U kunt ons uiteraard altijd mailen of iets voorradig is.

Omdat wij ruim 3500 producten aanbieden zult u begrijpen dat wij deze onmogelijk allemaal op voorraad kunnen houden.
 


Verpakkingen:

Het kan zijn dat u een hergebruikt doosje ontvangt waar uw producten in verpakt zijn.
Dit om het milieu te sparen en uiteraard om kosten te besparen zodat we de handlings en verzendkosten laag kunnen houden. 

Mocht u een pakketje als cadeautje willen bestellen, kunt u dit aangeven bij het afronden van de bestelling bij opmerkingen. Dan zullen wij uw bestelling in een nieuw doosje verpakken zodat het er leuker uit ziet om weg te geven. 


Schade bij levering:

Wij doen er alles aan om breuk te voorkomen.  Maar we zijn wel afhankelijk van de behandeling van de vervoerder via de  magazijnen tot aan het bezorgadres. Gelukkig gaat het zelden fout in de praktijk.

Het is soms lastig om de vaak breukbare producten in vaak verschillende maten goed te verpakken. Mocht er iets niet goed zijn aangekomen, neem dan zo snel mogelijk contact op per mail en voeg een foto van de beschadigde producten bij vooorkeur als ze nog in de doos zitten toe. Graag ook een foto toevoegen van het kapotte product zelf.

© 2014 - 2021 De SmaakBeleving, keuze uit meer dan 3500 producten! | sitemap | rss