Wij streven er naar om zo snel mogelijk te verzenden, wij hebben dan ook een groot assortiment op voorraad, maar ook een gedeelte bewust niet!  Veel producten worden uiteraard dagelijks direct verzonden.

Voorraad producten gaan direct op de post als uw gehele bestelling compleet is.

Wij hebben strakke afspraken met al onze leveranciers zodat wij alles vrij snel kunnen nabestellen mochten de aantallen niet op voorraad zijn. 
(incidenten of niet leverbaar vanuit de leverancier natuurlijk uitgezonderd)


Richting de feestdagen, black Friday, etc. is het extra druk bij PostNL, bestel tijdig!

Wij geven altijd  aan wanneer u het pakket kunt verwachten na uw bestelling, uw bestelling is ook te volgen via Track & Trace.

Veel producten komen van kleinere bedrijfjes af of bijvoorbeeld helemaal uit Zuid Africa met kleinere hoeveelheden, enkele producten zijn dan ook af en toe lastig of niet leverbaar vanuit de producent of groothandel.
Wij weten dit helaas niet altijd van te voren en op onze leverdagen hebben wij wel eens plotseling een product wat niet leverbaar is.
Wij nemen dan contact met u op voor een alternatief of schuiven in overleg de bestelling door.

Wij zijn van mening dat onze klanten liever een aantal dagen op hun product wachten maar dan ook een goede THT datum geleverd krijgen. U kunt ons uiteraard altijd mailen of iets voorradig is.

Omdat wij ruim 7000 producten aanbieden zult u begrijpen dat wij deze onmogelijk allemaal op voorraad kunnen houden.

Voor updates kunt u ons volgen op Facebook, Instagram of aanmelden voor onze nieuwsbrief.


Verpakkingen:

Vaak ontvangt u een hergebruikt doosje ontvangt waar uw producten in verpakt zijn.
Dit om het milieu te sparen en om de kosten beperkt te houden zodat we de handlings en verzendkosten laag kunnen houden. De bijdrage verzendkosten die wij vragen voor de verzending is maar een klein gedeelte van de daadwerkelijke verzend en verpakkingskosten. 

Mocht u een pakketje als cadeautje willen bestellen, kunt u dit aangeven bij het afronden van de bestelling bij opmerkingen. Dan proberen wij uw bestelling in een nieuw doosje te verpakken zodat het er leuker uit ziet om weg te geven. 


Schade bij levering:

Wij doen er alles aan om breuk te voorkomen.  Maar we zijn wel afhankelijk van de behandeling van de vervoerder via de  magazijnen tot aan het bezorgadres. Gelukkig gaat het zelden fout in de praktijk.

Het is soms lastig om de vaak breukbare producten in vaak verschillende maten goed te verpakken. Mocht er iets niet goed zijn aangekomen, neem dan zo snel mogelijk contact op per mail en voeg een foto van de beschadigde producten bij vooorkeur als ze nog in de doos zitten toe. Graag ook een foto toevoegen van het kapotte product zelf.

© 2014 - 2022 De SmaakBeleving | sitemap | rss